Herseydenbiktim Leylak34 İkisini de oneriyorlar ya kararsiz kaldım ama sma kullanımı daha fazla gibi ben aptamil kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı 3 aydır çok şükür
Havin49_ Leylak34 tam 1 sene Sma optipro verdim oğlum kolik olmasına. Rağmen asla gaz yapmadı ve oğlum onun dışında hiçbir mamayı kabul etmedi
Bezelye1 Leylak34 optipro değilde comfort kullanırsanız gaz için daha iyi oluyor biz 3.aya kadar sma comfort kullandık