Snowel bana da verdi doktorum, aç içemiyorsan tok karnına iç dedi , günde 1 defa , süt ve süt ürünleriyle alma , genelde akşam yemeğinden sonra içmeye çalışıyorum ya da yatmadan , bende yaşadım aynısını, çok içmiyorum bir de neden bilmiyorum pek vitaminler aklıma gelmiyor.