Esraa70 yiyorum tabi 🙈 şöyle ki ilk aylar çok iştahım yoktu biraz verdim. 4 kilo kadar. Sonrasında iştahım açıldığında da aşırı abartmadim. Şuna dikkat ediyorum sabah mesela genelde yumurta oluyor öğünümde 2 adet zeytin peynir mevsimine göre sebze ya da yeşillik . Sonrasında bı ara öğün yapıyorum meyve olabilir ya da çayın yanuna bir şey akşam yemeğini cok geçe kalmadan yiyorum sornasinda da işte sekiz dokuz gibi yine ara öğün. Ben yüksek kiloyla gebe kaldım o yüzden de dikkat ediyorum. Ama yalan yok aşırı iştahlı geçmedi eğer geçse tutamayabilirdim 😂