kizmazzz Kızlar şuan 8. Haftadayım kalp atışlarını bekliyorum, tek yumurta ikizi hamile olan ya da doğuran var mı aramızda başlarda nasıl ilerlemişti süreciniz merak ediyorum 🥰
3boysmom kizmazzz ay hayırlı olsun🩷 ben 46 gün önce doğurdum. 36.haftada doğum yaptım rahatladım yeminle. hamileliğim cok fena geçti😂😂
kizmazzz Happymami 6. Haftada iki kese gözüktü canım şimdi 8 haftalık son adetime göre ama doktor ultrasonda daha birisi 5 birisi 6 haftalık gözüküyor dedi bekliyoruz bakalım 😍
kizmazzz Havin49_ kalp atışını hemen duymuş muydun Allah kolaylık versin inşallah çok güzel bir duygudur eminim🥰
Havin49_ kizmazzz çok güzel bi duygu bir bebeğin kalp atışı 7 diğer beneğin 8 haftalıkken kalp atışı duyuldu ama 6 haftalık iki keseydi direk
kizmazzz Havin49_ benimde biraz beklemem gerekiyor ama çok heyecanlıyım Allah gönlümüze göre versin inşallah ❤️