Bebek10 5+2 de doktora gittiğimiz de kese görünmez dimi. Kan testi vs. Yaparlar mı devlet hastanesinde değerlerime bakmak için. Yoksa erken diyip yollarlar mı 🤣
almila1723 Bebek10 kese zorda olsa görünür . Ben özele gitmiştim kan almadan direk usg baktı . Keseyi görmekte zorlandı ama gördü . Bende 5+2 ydim. Devlette kan alırlar . Gece acilese gidebilirsiniz tahlil için.
aslanbarlasss Bebek10 geç döllenme ise görünmeyebilir ama genellikle görünü alttan bakıldığında daha net olur hemde ☺️ kese boş görünebilir sakın panik olma ama ☺️