gebelik ögrendıkden sonra gecen hafta hastaneye gıttıgımde keseyi gördü doktor 7mm di haftaya gel dedi bugun 10 mm olmuş ayın 26 sında tekrar gel bakacaz dedi boş mu dedim cevap vermedi istediğim gibi büyümemiş dedi sadece tekrar bakalım dedi böyle birsey yasayan var mı kızlar 6+2 şuan