ebru1095 devlete gidiyorsan bende öyleydim canım soracağım tüm sorular aklımda olurdu girdikten sonra o aceleden doktorun tavrından dolayı her şeyi unutuyorum kapıdan çıkınca aklıma geliyordu bazen geri içeriye girip sorardım oda ne kadar sağlıklı cevaplar olursa artık