HaticeArCi Yaswinn ben şeyden korkuyorum kimisi dedi ki rahim yapışıyormus korse kullanmaktan yada rahim sarkması oluyormus diye. Kullanayim mi kullanmayayim mi bilmiyorum doğuma 1 2 haftam var.
HaticeArCi Henüz kullanmadım aldım koydum inşallah işe yarar. Biri rahim toparlayıcı iç çamaşırı gibi beli yüksek. Biri belden, kancalı demirli lohusa korsesi. Ayrem marka.
Yaswinn HaticeArCi doğumdan hemen sonra kullanılmasını tavsiye etmiyolar aslında 10 gün sonra filan kullanırım kullanırsam diye düşünüyorum o da çok sıkmayan toparlayıcı olmayan sadece destek amaçlı bi korse arıyorum
HaticeArCi Yaswinn kız kardeşim uzun pamuklu ince bir şal ile kademe kademe sıkmıştı dogumdan sonra. Faydası olmuştu. Bende ilk hafta oyle yapmayi düşünüyorum
HaticeArCi nagehan2808 sorma imkanım olmadı malesef canım. Dün 2 defa güçlü sancım oldu hastanedeydim acil doğumhane kısmına indim takip için. Düzenli sancilar vardi ama açılma yoktu. Serum takildi Eve gittim. Bugün de suyum geldi sandım marketteydim birde ama ne oldugunu anlamadm tekrar acile gittim suyum falan azalmamıs. Yine düzenli sancilarim var yüksek ama ben hissetmedim. Döndüm geldim kendi isteğimle. Korse sormak aklima gelmedi hiç 🥹