nisaa7 Işıl ayhana muayene olup detaylı ultrason yaptiran var mi acaba 2 tane doktor varmis sanırım ahu korkut ile ışıl ayhan hangisine randevu alsam bilemedim
mervehatic İkiside iyi bir doktor ama Işıl hanıma takipliyim ben mesleki bilgisi iletişimi insanı güvenli ellerde olduğunu hissettiriyor bebeğimi tek emanet edeceğim kişi ışıl hanım
nisaa7 mervehatic yaa ışıl hanım istiyordum ben de randevu bulamadım ahu hanıma bu cuma kontrolüm var insallah guzel geçer hangi kadın dogumcuya gidiyorsunuz peki önerdiğiniz var mi
tubilak ya ben de eğitim araştırma gül hanım talipliyim son aylarıma giriyorum. şehirde mi doğursam sizin doktorlardan birne geçip yoksa araştırmadan mı devam etsem çok karasızın
nisaa7 tubilak şehir hastanesinde esra koc diye bir doktor var cok fazla hastası var biraz bekliyorsunuz muayene icin ama cok ilgili bir kadın gerçi şehir hastanesinin tum doktorlarini begendim ben egitim araştırmaya hic muayene olmadim
tubilak nisaa7 doktorlar doğuma giremiyor zaten araştırmanın ebeleri hizmeti vs daha iyi dediler geçenlerde o yüzden değişemedim daha değişmem de sanırım bu yağmurlarda acil durumda vs daha zor olur şehir yolu 😁
nisaa7 tubilak evet şehir hastanesinin konumu sıkıntılı😅 egitim araştırmanın ebeleri de içinize sindiyse ne mutlu size kolay bir dogum diliyorum bebeklerimizi sağlıcakla vakitlice kucagimiza alalim insallah 🌸
tubilak nisaa7 hep asistan doktorlarla karşılaştım ebeleri de görmedim de dediğim şekilde duyum almıştım sadece. hayırlısı olsun hepimiz için bi sancıda kurtuluruz umarım
ipek0731 merhaba ben 3 tarama testimi yaptırdım ama benim perinatoloji yönlendirdi daha önce perinatolajıye ışıl hanıma randovu aldım giden varmı
umutoglumm nisaa7 detaylıya girdiniz mi ben de ahu hanıma randevu bulabildim 2 hafta sonra 22 hafta civarı olacak nasıl bir Dr acaba ultrason görüntüsü falan veriyor mu
nisaa7 umutoglumm evet ahu hanıma muayene oldum detaylida kızım yüzünü göstermedi. Ahu hanım da cok guzel şekilde muayene etti. Dudağını da görmem lazım ama yüzünü göstermedi 2 hafta sonra gel dedi. 2 hafta sonra gittigimde ise renkli ultrasonla bakti bana da fotoğrafını çekmeme izin verdi. Normal ultrason kağıdı vermedi ama ekrandan yüzünü cektim
umutoglumm nisaa7 ya inşallah bende görebilirim baştan beri devlet Hastanesi’ne gidiyorum hiç fotosu yok yavrumun göremedim bir kere 🥹
umutoglumm nisaa7 eşimle gidicem ama 2 buçuk yaşında da bir oğlum var muayene yapılırken ses yapabilir ve sıkılabilir o yüzden girer mi benimle bilemiyorum 🥹🥹
melzzie Işıl hanıma gittim iki kere çok memnun kaldım. Eşimde içerdeydi, renkli ultrasondanda göstermişti. Tavsiye ederim.Sadece randevu bulmak zor.
nisaa7 melzzie evet ışıl hanımdan da memnun olan var 182 den randevu hangi gün açılacak öğrenip o gün saat 10 da almak gerekiyor anca o şekilde
nisaa7 umutoglumm inşallah yüzünü gösterir de görürsünüz o renkli ultrasondan sonra normal ultrason cok boş geliyor 🥲