Melike3506 gamzetrkk daha bebiş fasülye kadar bebişten dolayı değil de ya kilo almışsınızdır yada şişkinlik/gazdandır bu haftalarda bebişten dolayı çıkmaz karın 😊
Dinolisoo gamzetrkk rahim genişliği o birde gaz. Hamilelikten dolayı 20 hafta sonrası göbek çıkmaya başlar
Alparslanmomm gamzetrkk 20 haftalığım hala belli olur türden bi göbeğim çıkmadı ikinci hamileliğim ilkinde de böyleydi 😭😂
Yagmur-08 Hormonlardan kaynaklı göbek çıkıyor evet benimde baya büyük şuan 8 haftalık ama sanki 5 aylık gibi 😅
42havvanur gamzetrkk ilkinde gobegim yoktu. 2ncide ilk 3ayda belliydi yani hamile oldugum. Simdi 8+4 yine belli . Surekli kusuyorum istahim kapandi. 70 kg ile hamile kaldim suan 75 olmusum daha yol uzun bakalim neler olacak 😁😁
Havin49_ gamzetrkk ya kilo almışsındır yada gazdır benim ikinci gebelik ikiz olmasına rağmen 16 haftada çıktı