alpinannesii44 Kızlar günaydın 6.haftadayken hafif kahverengi akıntım olmuştu doktor progestan yazmıştı sonra içeride kanama alanı yok diye bıraktırdı 9.haftadayım hafif kahverengi akıntı geldi normal mi başına gelen varmı
bmk2868 alpinannesii44 benimde 10+5 ken kahverengi akıntım oldu hemde cok az da değil günlük ped dolduracak kadar. Acile gittim doktor bir sorun görünmüyor bebekte kanama alanı da yok dedi hamd olsun şuan 15 haftalık olmak üzereyim. Akintinin pembe ve kırmızı olmasi tehlikeli sanırım
alpinannesii44 14569 Benim başta olmuştu ama yoktu bişey 9. Haftada tekrar neden oldu ondan dolayı yaşayan varmı
170924 alpinannesii44 ben 12.haftamdayım benim bile arada oluyor ama 14.haftaya kadar progestan kullanacaksın dedi doktor ilk gebelikse daha hassas oluyormuş. Bazıları adet zamanında ağrı ve kanama yaşıyormuş doktorum söyledi. Geldiğinde dinkenin sol yanınıza yatın bacaklarınızın arasına yastık koyun geçiyor kılcal damalar çatlayıp sonra eski ka olarak bu şekilde çıkabiliyor rahim ağzı çok hassas
170924 170924 benim adet dönemine yakın ağrım oluyor ve pembe kahve akıntım var oluyor yine arada kanama alanı yok her şey yolunda dediyse doktor dinleniceksin başka yapacak bir şey yok
alpinannesii44 170924 2. Gebelik benim doktoruma mesaj attım arada olabilir yazmış Yine de yarın gel bakalım dedi
hzlerbs alpinannesii44 bende 18 haftalık hamileyim bir aydan fazladır akıntım var iki kere hastaneye yattım kanama bölgesi var dediler sonra durdu çok şükür taburcu oldum yemeğimi bile yattığım yerden yiyorum çok korkuyorum beneğe bişey olursa diye çünkü kahverengi akıntım devam ediyor ped gibi gazlı bez takıyorum hep bu aralar kötü de kokmaya başladı inşallah rabbim bebeklerimizi bize bağışlar
alpinannesii44 hzlerbs Benim ilk gebeliğimdede kanama olmuştu lekelenme şeklindemi oluyor yoksa ped dokuyor mu ben acile gittim koyu kırmızı kan olmadığını bir tehlike görmediğini söyledi progestanı 2 çıkardı aminn
hzlerbs alpinannesii44 lekelenme oluyor genelde ama iki kere bordo da oldu Salı günü kontrolüm var inşallah sıkıntısız geçer günlerim de tekrar bi bakarlar kanama dan sonra gelen akıntıdır diye düşünüyorum am kokmaya başlaması korkutuyor