Böyle düşününce insan ferahliyor tevekkül edeceğiz her duruma Olana Olmayana🤲🏻Senin ki inşallah öyle değildir Rabbim şifa versin Günün çok erken.Ben bekledim 4 gün sonra 9 haftaya girecek.İki evladım var Rabbim onların acısını göstermesin.25 gün sonra da umreye gideceğiz.Hamile iken orada ibadet edebileceğim için çok mutluydum bebeğim adına da çok sevincliydim anne karnında ilk maneviyatını alacak hissedecek diye.Nasip Rabbim kolay kılsın imtihanimizi