İlk gebeliğim ve Ailem yok o yüzden yanlız ve biraz bilgisiz bir hamilelik geçiriyorum bilgi edinmem lazım 2 aylık hamileyim ve sadece 1 kere doktora gittim onda da kan verdim sonra gel dedi çalıştıgım için gidemedim aile hekimine attim B 12 in çok düşük kadın doguma gitmen lazım dedi simdi yine doktora gidicem ama biraz bilgi edinmeliyim ve doktoruma neler sormalıyım.ne olacak ilerleyen süreçte ?