ducksea kadın doğum doktorun kullanabilirsin diyosa sorun yoktur bence.
benim 7. Haftada idrar yolu enfeksiyonu vardı 3 gün mecburi antibiyotik(bebeğe zararı yok içmezsen ve düzelmezse zararı olabilir ilk trimesterdasın dedi) ve fitil 3 günlük verdi. Sonraki kontrolde geçmişti.