Normal doğum evet zor ama abartıldığı kadar değil. Doğumhaneden odaya yürüyerek geldim çok rahattı her şey. İmkanı olan, sağlık açısından elverişli durumda olan, bebeğini riske atmayacak olan her kadın bence denemeli. Korkular tamamen çevrenin oluşturduğu kötü izlenim. İnanın o kadar zor ve korkunç değil