anthusa Kızlar günaydın. Adet gecikmesinden dolayı bugün 5. Gün Duphaston kullanıyorum. Doktorum 5 gün kullanmamı söyledi. Bu sabah kahverengi bir akıntım oldu. Bu normal mi?
havva_5 anthusa regliniz gelmek üzere, benim de ilk önce böyle kahverengi lekeyle başlayıp sonra sökülüyor.
anthusa melanuurr Yaptığım testler hep negatif çıktı bugün tekrar yapsam olur mu? Mide bulantım, göğüs hassasiyetim var ama negatif çıktı