orkidemm_ elfgkce- bazen iyi bazen değil çok durgun tekmeler artık yok denecek kadar az şimdi dönme vs var uzanıyorum balık gibi kayıyor öyle
orkidemm_ ikiprensesannesi___ benim ki kiloda aldı muhtemelen biraz tombişti çünkü 🤨totoyu zor çeviriyor
orkidemm_ ikiprensesannesi___ Ahaha 🥰yarın görüş günü bakalım çok tembel bir çocuk ya ağır hareket ediyor inşallah bir sıkıntı yoktur en başından beri öyle çok hareketli bir bebek değildi de