Benim şükür daha hiç morarmadı. Hep göbekten yapıyorum. Hatta karnımın sağ tarafına daha kolay giriyor diye aynı tarafa yapıyorum hep sadece 2 parmak aşağı/sağ/sol/yukarı gidiyorum.
İğnenin havasını almamak en büyük püf nokta dediler. Bir de dik ve hızlı vurmak. Hızlı iğneyi çıkartmak da önemli