hafsammmm Benimde çok bulantılı geçiyor. İlk hamileliğimde ilaç etki ediyordu. Bu hamileliğimde hiç bi şekilde ilaç etki etmiyo. Dün biten ilacımı yazdırmaya doktora gittim. Bulantılarım yoğun olduğunu daha etkili olan bir ilaç var mı diye sordum. Bana sorduğu soru şuydu.“İstenmeyen gebelik mi yaşıyorsun?”. Ben dona kaldım öyle. Sadece sürpriz gebelik,planlı bir gebelik değil dedim. Bebekler anne karnına düştüğü an herşeyi hissederler dedi. Onu istemediğini düşünüp kendini attırmaya çalışıyo, çok kusmaların sebebi belki de budur dedi. Onunla sesli bir şekilde konuş. Onu sevdiğini,onu istediğini söyle önce vucüdun buna inanmalı ve bebekte inanmalıki kusmaların rahatlıyabilsin, 4 ayda geçebiliyor genelde ama geçmezse 9 ay sana ızdırap olur dedi. Beni aşırı etkiledi bu sözleri. Bilmiyorum doğruluk payının olup olmadığını ama sende sürekli sesli bir şekilde bebeğinle konuş belki daha iyi hissettirir.