betulmommy 2. Gebeliğim aslında hızlı geçsin istiyorum ama doğunca da çok daha zor olacak ama gerçekten bi çocuk bakarken bide hamile olmak daha zormuş başlarındayım daha ama sürekli uyku bastırıyor kızımı bırakıp şey yapamıyorum ağrım olsada onunla ilgilenmek zorundayım ilk gebeliğimde çalışmama rağmen daha kolay gibiydi