Hanımlar bu saate uyandım dişim ağrıyor çünkü 21 haftalık gebeyim ve iki gündür diş ağrısı çekiyorum doktora gittim film falm çekmedi parol ve gargara verdi andorex adı değişik de bir tadı var hayır anlamadığım şey çürük yok iltihaplanma yok ama ağrı çok var 😔😔düzenli fırçalıyorum da yani dikkat ederim de halbuki neden böyle oldu sizin başınıza geldi mi böyle bir durum 2ci kızımda hamileykende böyle bir şey yaşadım mesela onu çekmişti doktor 😔