Kızlar selam. Dr. Banu Mat’a takipli olan veya daha önce gitmiş olan var mı aranızda, memnun musunuz? Nasıl bir yaklaşımı var?
Benim gebelikten önce doktorum acıbadem hastanesindeydi ama hem uzak kalıyor hem de doğum fiyatları gerçekten uçmuş. 250 bin tl fiyat verdiler. O nedenle kese görmek için MP ataşehir Cengizhan Kolataya gitmiştim, o da burda baya övülmüş fakat memnun kalmadım. Bana fazla somurtkan ve ilgisiz geldi. 15 dk geç kaldığımız için defalarca özür dileyip kaza trafiğine denk geldiğimizi açıkladım ama suratı maalesef düzelmedi beyefendinin. Sanki uykusundan uyandırmışız gibiydi. Devlet hastanesinde bile doktorlar daha tatlı. Ben de eğer gebeliğim sağlıklı ilerlerse sürece daha anlayışlı ve pozitif bir hekimle devam etmek istiyorum.
Cuma günü inşallah kalp atışı için gideceğim. Medipol acıbadem Banu Hocayı düşündüm. Enerjim tutarsa ve her şey yolunda çıkarsa da onunla devam etmek istiyorum. Banu hoca ve medipol acıbadem ile ilgili deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🫶