elifanne10 korkmayın hiç bir şey olmuyor çünkü rahatsız olsanız kesinlikle yüzüstü yatamazsiniz bebekte kaç kat içerde yani imkanı yok rahatsız olmasının bir şey olmasının ama eğer ki rahatsız olsa zaten asla yatirmazdi 30-32 haftadan sonra isteseniz de yatirmayacak dondugunuz an tekmeyi vuracak