Sevdece busee2r sehir hastanesinde ücretsiz yaptırdım. Öncekinde de üniversiteye hastanesinde ücretsiz yapmışlardı
Havin49_ busee2r ben ilk oğlumda ücretsiz yaptım bunda da doktor kan aldı pazar günü acilden giriş yap kan uyuşmazlığı iğneni yapalım dedi devlet de ücretsiz
ikincianneolmayolundaa busee2r ben kan verdim önce sonra reçete verdi bana iğneyi al eczaneden kadın dogum acilde vurul dedi 70 tl verdim