Havin49_ aysemigul oğluma aldım ve adla ağzını sürmedi hala gördüğünde midesini bulandırır normal bardakla içtiydim şuan 1.5 yaşında rahat rahat bardaktan herşeyi içiyor ilk çocuktu heves edip aldım ama çöp oldu
Daisyy000 aysemigul Neredeyse hiç kullanmadı temizlesi de ayrı dert. Normal bardakla içiyor hep 😬 Dışardaykende direk şişeyi kafasına dikiyor 😁
dilaradoyan aysemigul normal bardakla içirdim demişler ama kafasından aşağı su dökmüyo sanırım kimsenin çocuğu 🫣 ben nuk kullanıyorum gayet de memnunum