Kızlar boğaz ağrısı ve öksürük var 34 haftadayım ne yapsam iyi gelir birçok şey denedim aslında ılık süt tuzlu gargara bal limon şuan neneli şeker yiyorum yoksa çok acıyor yutkunamıyorum başka ne yapabilirim illa ilaç mı almam lazım bu gidişle ilacı kadın doğumcumdan mı isteyecem yoksa acile gitmem mi lazım bu zamana kadar dikkat ettim bi ilaç almadım ama bu baya zor geçiyor 3 gün oldu