Biranneikibebe Merhaba 26. Haftada başlayan tansiyon sürecim başladı zaman zaman hastanede yattım acile bir çok kez gittim 10 hafta sonra suyum geldi ve doğum yaptım. Doğum sonrası preaklamsi geçiren var mı merak ediyorum