Ballkusum_33 Manollyaaa regl döneminde girmediğin sürece neden sıkıntı olsun ki ? Soru anlaşılır değil gebe kalma ihtimali için mi korunma için mi sordunuz
Manollyaaa Ballkusum_33 yok Regl olmama 1 2 gün var korunmasız iliiki oldu gebelikten korkmuyorum da dış gebelik vs şeylerden korkuyorum acaba adet gününe yakın diye kötü bişe olur mu
Ballkusum_33 Manollyaaa hayır öyle birşey duymadım içinizi ferah tutun. Gebe kalma ihtimali düşük oluyor regle yakın ama imkansız değil.