Herkes kendine yapar cocuğum 2 buçuk yaşında oldu hala bazen geceleri aklıma geliyor uyuyamıyorum yaşadığım acıları değil o insanların şeytan yüzlerini ve neredeyse her gece ah ederek uykuya dalamıyorum nasıl verecekler benim hakkımı bilmiyorum herkes diyor nasıl bidaha çocuk istiyorsun doğumun zor geçtiyse ben de diyorum ki doğumum gayet kolay geçti sadece cani insanların eline düştüm Allah herkesi iyi vicdanlı insanlarla karşılaştırsın