priencessgirlmom Eflin Ece’den sonra ikinci bebişe haksızlık olur bence. Büyüyünce benim suçum neydi diyecek. Ayrıca ölmüş birinin ismini koymak doğru değil. Diretin koydurmayın, kızınız ileride size teşekkür edecek. Doğuran anne bazı babalara ne oluyor hemen birinin ismini buluyorlar. Asla koydurmazdım.