Yattığım ilk gün(doğumhanede kaldık) eşim kaldı bütün sancılarımı ağlamalarımı bağırışlarımı eşim duydu annemin beni o halde görmesini istemedim. 2 gündür de serviste yatıyorum annem kalıyo yanımda tuvalet ihtiyacımı filan onunla daha rahat yapıyorum normal doğum yaptım eşim öyle görsün istemedim zaten anneler daha iyi bakar çocuklarına😌 bi de şehir hastanesinde yaptım ankara’da burada tek kişilik odadaysanız eşiniz de kalabiliyor refakatçi olarak