sevilll8 Kızlar aranızda sultanbeyli devlet hastanesinde doğum yapan var mı? İyi olduğunu söylüyolar ama emin olamadım nasıl diye
beyzzsenturkkk sevilll8 henüz doğuranı görmedim kızıma iri dediler kabul etmediler iri de değildi o kadar. kontrol ederken ediyorlar ama doğum yapanı henüz görmedim kontrol olarak da berbat. koyun gibi içeri 2-3 kişi birden alıyorlar
Gulaydgncy sevilll8 bir kaç kere randevu aldim doktorlarından. Tavırlarından hic memnun kalmadım acikcasi. Doğum yapan bir tanıdığım yok