realaysse sadece o haftada değil hamilelik sürecinde ara sıra kabızlık yaşanıyor hormonlardan dolayı bağırsak hareketleri yavaşlıyor rahim büyüdükçe de bağırsaklar sıkışıyor hep kabızlık ve gaz sorunu hep olcak ben doktoruma sormuştum lifli beslen ve beyaz ekmek yeme kepekli ekmek ye demişti