Kızlar biz 38+4 olduk nasıl gidiyor bugün randevum vardı nst sancı falan çıkmadı bi yandan hemen kucağıma almak istiyorum bi yandan doğumdan korkuyorum benim ilk hamilelik doktorum normal doğum yanlısı bakalım süreç nasıl olcak sizler ne durumdasınız ben epey zorlanıyorum artık mide bulantısı mide yanma ve ağrıları sırt bel ağrısı sürekli lavaboya gitme falan ve daha nicesi 🫠