cicekbahcesi_ ben de 31.haftadayim bir iki haftadır arada bana da oluyor yanlış bilgi vermek istemem tabi ama bebek hareketlerini de hissediyorum o yüzden çok takmıyorum ağrılar artık normal sanirim inşallah zamanında gelsinler de doktorum da olabilir bu zamanlarda demisti