Kubra-1997 regl belirtileriyle hamilelik belirtileri aynı oluyor 🥰 bende o saydığınız belirtiler hariç başka hiç bişey yoktu, tamam dedim reglim gelir bi kaç güne diye, o ay ramazandı hep misafir ağırlamıştım, ben farketmeden 1 hafta gecikmişim, bi baktım hamileyim, sizinde sağlıcakla tutunur inşallah 🥰