Kızlar nasıl hissediyorsunuz hareketleri , ben bi uzanıyorum pıt pıt yapıyor 7-8 kez duruyor tekrar oluyor falan oldukça hareketli bazen uzanıyorum tık yok 😄 bir de şunu merak ediyorum bazen hareket ettikten sonra karnım birden sertleşiyor sebebi ne olabilir geçen hafta kasılma mı var diye 1 saatten fazla toco ya (nst gibi) baktı doktor hiç sancı çıkmadı