Biliyorm sırt üstü yatmak bebek için iyi değil diyorlar ama gece uyurken bel ağrım sadece sırt üstü yatınca geçiyor en rahat ettiğim pozisyon sırt üstü . sol tarafım çok rahatsız ediyor artık sağa sola yatınca bel ağrısı çok oluyor 🥹benım gibi olan var mı bu arada 33+4