Sevimlimom Kızlar bu aralar sürekli açım karnım kaziniyo doymuyorum bu böyle mi gider acaba gece bile yemek yiyorum kilo da almıyorum 😅
BenekliCadii Sevimlimom bende öyleyim şuan 18zime bastığımdan beri fena acıkma oldu sabahın köründe başlıyor gece de acıkır olduk 😬😃
Fatmanur_0416 Sevimlimom valla benim de öyleydi başlarda kilo almadım yemek yiyordum sanki midemde boşluk vardı ordan çıkıyordu anlamıyordum sonra bir kilo aldım 😂 şimdi ise yememi azalttım sırf daha fazla olmasın diye dikkatli ye
Busraaaakkk Sevimlimom 26+5 haftalığım daha da arttı 🥹 asla doymuyorum dünyaları yemek istiyorum kendimi de durdurmam gerek
melike_165 @Sevimlimom hamilelik rahatsa bence sıkıntı yok daha ilk 3 ay yeni bitti bende şimdiden 10 kilo aldım ama mide bulantısı hiç yaşamadım iştahım hep yerindeydi bu gidişle her 3 ayda 10 kiloyla 30 kilo alıcam gibi doktorlar min 15 max20 kilo diyolar zaten
Betbet34 Ay bende bugün tam 18. Haftadayım sürekli aç hissediyorum ve şimdiden kilo aldım (16. Haftaya kadar çok kustum yemek çok yiyemedim ama ekmek yedim ondandır ) şimdide ekmek yemeden doymuyorum tartılmaktan korkar oldum 2 günde 1 kg almışım
Sevimlimom Betbet34 aynı bende üç ay çok kötüydü buzdolabından bile tiksiniyordum 😅mide bulantısı sabahları arada oluyo buna şükür kilo da almadım azcik göbeğim çıktı
Betbet34 Sevimlimom ay canım ne günlerdi be hatırlamak bile istemiyorum her dakika mide bulantısı günde 2-3 kez kusma ay çok zordu en son zehirlendim bi günde 20 yi geçkin kustum hastanede 2 serum yedim. Ondan sonra tamamen kesildi bulantılar şükürler olsun ki 2 haftadır rahatım hamileliğimin tadını çıkarıyorum 😅
Betbet34 Sevimlimom kaç aylık oldun canım yine şükür senin 3 ten sonra geçmiş benimki 4 ay sürdü ama şükür kesildi annem 9 ay kusmuş o yüzden çok korkuyordum
Sevimlimom Betbet34 18+4 oldum 4 buçuk aylık oluyo ilk hamileligimfe 9 ay boyunca oldu mide bulantısı kusma bunda da arada oluyo sizin ki kaç aylık oldu
Betbet34 Sevimlimom bende 18+1 im canım çok yakınmışız 🥰 cinsiyeti öğrendiniz mi :) İyi valla senin adına sevindim 9 ay çekmek çok zordur düşünemiyorum
Sevimlimom Betbet34 aynen öyle çok şükür canım kız dedi doktor detaylı ultrason için randevu alacağım onda daha emin olurum senin ki belli oldu mu 🥰
Betbet34 Sevimlimom evet canım fetal dna ile öğrendik biz 12. Haftada erkek 💙 bende detaylı ultrason için yer bakıyorum doktorum çok yüksek fiyat verdi nakit 15 bin istiyor :( güzel bir doktor bulmaya çalışıyorum bakalım
BenekliCadii Sevimlimom bazen de yiyemediğimde fena mide bulantısı baş ağrısı oluyor hamileliğimden beri baş ağrısından kurtulamadım magnezyum kapından sonra azalma oldu ama ara sıra yine oluyor 😏😬