flz3576 mucizem2geliyor benim arkadaşım yaptı orda psikolojisi bozuldu çok zor toparladı hijyen değil çok sert çok kabalar ben Ege üniversitesinde yaptım arkadaşım daha önce yaptığı için gitmedim
Sultiss00 mucizem2geliyor doğum yapmadım orda ama 2 gün yatış verilmişti odaları hijyen açısından çok kötü
rvsss mucizem2geliyor öven görmedim ben evime yakın olduğu için kontrollerimi oraya gidiyorum ama doğum başladığında şehir hastanesine gideceğim odalar tek kişilik ve daha temiz kadın doğumun odalar iki kişilim ve çok dar eski hsstane hijyenik bulmuyorum açıkçası buca çok kalabalık bi semt suriyelisinden tut afganına kadar var hemşireler bile sıkılmış gibi o kalabalıkdan kaba davranıyor bende şahaen önermiyorum doğum için
miniminnacikk Merhaba bende bu hastaneye gidiyorum , Perinatoloji takipliyim , 4 gün kaldım hemşireler çok iyiydi ama doğum için nasıl olur bilemem , bende meraktayım 🫣
gzemayna miniminnacikk Perinatoloji doktorunuzun ismi nedir ? Memnun musunuz ? Sağlıkla kucağınıza alın insallah yavrunuzu 🙏🏻
miniminnacikk gzemayna amin inşallah hep birlikte 🌸🤲🏼 Ali Taner Anuk doktorumun ismiiii .. çok memnunum şayet Perinatoloji doktoru arıyorsanız tavsiye ederimm, ben bugüne kadar hiç bir devlet hastanesinde böyle bi doktor görmedimmm .. giderseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız 🤲🏼🌸
mucizem2geliyor @flz3576 ay ciddi misin hemşireler mi ne Zaman yaptı Doğum Normal mi Sezeryan mi yaptı acaba
flz3576 mucizem2geliyor normal yaptı çoğu ebe stajyer falan varmış kötü kötü davranmışlar valla doğumdan 1 hafta sonra yanına gittim dk başı aglıyordu
flz3576 mucizem2geliyor 2023 te yaptı şuan nasıl bilmiyorum bende arkadaşım o haldeydi diye orda doğum yapmadım Ege üniversitesine gittim oraya göre iyiydi şimdi yine Ege de yapcam
miniminnacikk mucizem2geliyor 27+4 haftalığım ve Serklajlıyım .. o yüzden Perinatoloji takipliyimm kaldığım 4 gün içerisinde iyiydi benim için .. dediğim gibi ben doktorumdan çok memnunum 🤲🏼
Aykerny O çirkin kaba doktorlarıyla özele gitmemee sebep olan hastane resmen nefretlik ben hiç memnun kalmadım doktoruna da denk gelemedim bu yüzden takipleri özele aldırmak zorunda kaldım