Semaas Selam kızlar 40 haftadayım sabah kahvaltı yaptık bi baktım çamaşirimda çokda kırmızı olmayan pembe leke doktorumla konustum acile git nst ye gir dedi nst de sancım az çoktı şuan adet ağeısı gibi ağrılarım var ne zaman gelir bu çocuk deneyimli anneler
Esra2734 Semaas canım benim de dün geldi. Evdeyim hâlâ beklemedeyim. Senin dediğin gibi hafif ağrılarım var. Hastaneyi aradık gelin dediler. Ama sancı sıklaşmadan gitmeyi düşünmüyorum. Su geliyor mu senden?
Minifasulye @SemaasHafif hafif başladıysa yarına kucağınıza alırsınız inşallah, adet sancısı gibi başlıyor daha sonra sıklaşıyor benim gece 12 de başlamıştı ertesi gün öğleden sonra 5 gibi sıklaşmaya başladı ve akşam 11 de kucağıma almıştım oğlumu.
Semaas Minifasulye evet suan hastanedeyim gece 2 de yatısım yapıldı az kaldı oğluma kavusmaya dua edin arkadaslar 🥰