buse76 Benim ilk gebeliğimde düşük olmuştu şuan ikinciye gebeyim önlem amaçlı ikili, dörtlü, detaylı usg bütün testleri yaptırdım hatta fetal dna’da yaptıracaktım ama özelde fiyatı çok yüksek olduğu için yaptıramadım. Çok şükür bir şeyde çıkmadı ama bir şey olacak olsa önceden bilmek isterdim.