sitaresra 26.haftadayım ve çok ciddi kabızlık yaşıyorum. İlaçsız, desteksiz tuvalete çıkamaz oldum. Nefessiz kalıyorum tartıda bir anda 3kg fazla çıkıyorum. Var mı benim gibi olan. Buna çözüm getiren?
naz4646 sitaresra malesef aynı durum var nefes alamıyorum artık surup ıcıyordum bir gün içmedim suan yine rahatsızım nefes alamıyorum duphaloc surup