Benim doğal yırtılmıştı makata kadar yani kesi atılmadı , o kadar çok canım yanıyordu ki dikişler sonrası. Üstelik bende basur vardı acımı siz düşünün. Oturmak yürümek zordu. 1 ay içinde toparlandım. Batikonlu su ile yıkadım hep ve kuruttum mümkün olduğunca.