busonryavrusu Kızlar 9+1 haftalığım kasık ve karın ağrım var aranızda bu haftalarda yaşayan var mı ???
busra4646 busonryavrusu normal onlar canım 21 . Hafta dayım daha var bazenleri ilk zamanlar daha sık olur
elaefem busonryavrusu merhaba ben de 9+2 yim.bende yok bunlar ama bazı günler karnım acıyor çok yürüyünce acımaya başlıyor
ebrudefnee busonryavrusu bence 9+4 haftalığım benimde kasık ve karın ağrım oluyor ara ara gelip gidiyor bazen sanki adet olacakmışım gibi bi karın ağrısı vuruyor
senemyetis busonryavrusu adet olucakmış gibi böyle sızlıyor ara ara ama olsun demekki bebişlerimiz büyüyor kötü düşünmeyeceğim
symdkci Ben de 25.haftadayım, ilk haftalar kasık ağrılarım çok oluyordu sanki regl olacakmışım gibi hissediyordum çok normal o ağrılar
busonryavrusu ebrudefnee Bugün öyleyim regl ağrısı gibi bide kızlar kabızlık yaşıyordum şimdi ishale döndü siz ne durumdasınız ?