Rabiagraf bende muayene gittiğimde tanıştığım kişilerden öğrendiğim kadarıyla sezeryan 7 bin miş özel oda da kanama sebebiyle yattım 2 gün, özel oda turizm olan kısım 1500 günlüğü çok güzeldi odası ilk doğumu ben medicanada yaptım ordan farkı yoktı tertemizdi. Acil sezeryanlsrda takipli doktorun yetişemediği zamanlar oluyormuş ama planlıda doktorun giriyormuş. 3 gün yatış oluyormuş