Daha demin 1. Sınıf kızıma ödev yaptırırken kızdım. Bizde taştan değiliz canım belli bir seviye sabrımız var sonuçta. Evet o an kızıyoruz ama uyurken öpe öpe bitiremem pişmanlıktan. Birde uyandırıp beni affettin mi diye sorarım yazık çocuğuma. Çoook zor annelik gerçekten çoook zor