Durutoprak Sabahtan beri bir karın ağrısı tuttu gidiyo. Öğlen dayanamadım hastaneye gittim açılma yok nst de sancı çok az çıktı doğum başlatmaz dedi napıcam bu ağrıyla ben kesin doğuruyorum demiştim oysa
akyuz14 Durutoprak vucut kendini hazırlıyor sanırım egzersizlerle karsılamaya calısın bende bekliyorum 1 kere yasadım agrı en azından 2 cm vs acıklkk bekliyordum nst de 1 kere sancım cıktı bebekte gayet rahat gelmeye niyeti yok demişti doktorum bekliyorum 40+3
Durutoprak akyuz14 evet sanırım öyleymiş ama açıklık vs olur diye bekledim hiç olmaması beklentimi karşılamadı egzersiz vs de yapıyorum aslında
Kukoss Bizimde az kaldi ve bu ara benimde cok oluyo. Rahimde sanci hissi, bel ağrısi. Birde yaklastikca bagirsak hareketleri degisir karin agrisi olurmus benim oyle oldu
Durutoprak Kukoss evet bende öyleyim hepsi var 38 haftadayız bizde ama ne açılma var ne kanala girmiş gelmeye niyeti yok gibi şu ara
Ruruu Elisa0110 bebege daha fazla oksijen saglar + mideye ve sindirime de cok iyi gelir. Benim bel veya mide veya baska bir agrim oldugunda direkt soluma uzaniyorum cok iyi geliyor 🌸
Elisa0110 Ruruu ben hep sırt üstü yatıyorum yaa neden sırt üstü yatılmıyor. Gerçekten hiç bir şey bilmiyor muşum, 😔
Ruruu Elisa0110 bebege giden kan akisi azaliyor annenin de tansiyonumu dusurebiliyor kac haftaliksiniz bilmiyorum ama ozellikle 2. trimesterdan itibaren tehlikeli diye biliyorum ❤️ 5-10 dakika uzaniyorum ben de en fazla 🥲
Elisa0110 Ruruu 18 haftalık genelde tansiyonum düşük çıkıyor doktorum da hiç uyarmadı söylediğiniz çok iyi oldu bu ara çok sırt üstü yattım 😔Allah razı olsun ya gerçekten sağolun ❤️❤️
Elisa0110 Ruruu bişey daha takıldı kafama onu da sorayım size. Sırt üstü tehlikeli dediniz ya tam düz Bi şekilde değilde hafif oturur şekilde sırt üstü olsa Bi sorun olur mu