neslihannasel Merhaba 2 buçuk yaşında kızım var hamile olduğumu öğrendim ilk doğumum Sezeryan oldu ama ben şimdi bunu normal istiyorum Antalya’da devlette önerebileceğiniz doktorlar var mıdır??
PapatiA neslihannasel ay ayyy bende senin gibiyim çabuk toparlanayım diye istiyorum ama ya uzun sürerse ya çocuğumu göremezsem ya söyle olursa yiyip duruyo beni
neslihannasel PapatiA evet bende o yüzden normal doğum istiyorum ama sihortada yok özeller çok pahalı özele muayene gitme durumum yok devlette olsa ne güzel olur