seydaky Hatice_15 seda hanıma gidiyormuşsunuz gördüm şimdi maşallah doğumunuz yaklaşmış artık bana siz anlatırsınız☺️
seydaky svrhsr memnun kaldınız mı peki sancı odasında yanınıza biri girebiliyor mu ya da doğum alanına götürdüklerinde yoksa hiç kimseyi almıyorlar mı?🌸
bskzl1 svrhsr merhabalar bende murat beye gidiyorum vajinal doğum istiyorum , ne kadarlıkken doğurdunuz süreç nasıldı kıaca bahsedebilirmisiniz rica etsemm
mgumuuss melih arslan bana iki sefer kürtaj demişti ama şu an bebeğim 4 aylık onu tavsiye etmem şahsen
ozgeBudak006 İlk çocuğumu burda doğum yaptım ama sezeryndı epidural. Şimdi yine ikinciye murat hocaya gıdıyorum